»Odsek med Črnim Kalom in Koprom bi moral biti končan že junija lani.«
»Menim, da bosta njegova estetika kot tudi funkcija nekoliko slabši, kot sta bili zdaj.«
»Po dveh desetletjih bomo začeli gradnjo drugega tira oz. tira med Divačo in Koprom. Ocenjujemo, da bo slavnostni podpis pogodbe konec marca oz. na začetku aprila. Sledila bo uvedba v delo in težko pričakovana gradnja.«
»Zame je ključno, da se dolžina gradnje posameznih odsekov ne podaljšuje glede na situacijo, ki jo je potrdil tudi naš priznani strokovnjak Marjan Pipenbaher.«
»Zdaj je naš prvi cilj, da čim prej začnemo gradnjo na določenem delu odseka Velenje-Slovenj Gradec.«
»Tega odseka pa niso razdelili na sklope, ker je nekoliko krajši.«
»Zame je ključno, da se dolžina gradnje posameznih odsekov ne podaljšuje glede na situacijo, ki jo je potrdil tudi naš priznani strokovnjak Marjan Pipenbaher.«
»Gradnja posameznih odsekov je finančno neupravičena, nekatere naložbe pa so upravičene šele ob upoštevanju posrednih družbenih koristi zaradi (hipotetičnih) povečanih prihodkov gospodarskih subjektov, ki bodo cesto uporabljali.«
»Popravite nas, če napačno razumemo. Drugi tir smo začeli graditi leta 2021. Po petih letih, leta 2026, naj bi bil končan.«
»Ta trenutek se dela na drugem tiru izvajajo s polno paro (...) Tukaj je izvrtanih 600 metrov predorske cevi in 400 metrov servisne cevi, na trasi pa je izvrtanih že več kot tri kilometre vseh predorov. Leto 2026 bo tako ujeto in takrat bomo odprli drugi tir, ki bo polno funkcionalen.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju